Monday, September 2, 2002

TiMe, LoVe and TeNdeRNeSS


I dont feel good lately.. I mean, right after the weekend. The exciting and enjoyable weekend. How I wish I can share it with him.. hhihik..
Hmm, back to the mood situation..
Abang is ok.. He is not ok.. But, he is ok to me.. I mean, ape yang aku boleh buat pun, kalau dia ade kat sini.. Mesti aku boleh buat banyak mende to make him happy. But, he is far away in the island of hopes and dreams.. ha~.. Aku just boleh support dari jauh.. email him, call him and pray for him.. Hmm, tu pun rasanya hari nie aku tak berani nak call.. Ntahla.. tengokla petang nie.. Sometimes, aku takut kalau aku nampak cam lebih-lebih sangat ke.. Iskhh.. Honestly, aku tak.. Its just sometimes when it comes to the person yang aku care.. aku memang care lebih-lebih.
Haaa.. dah tu, nak antar email pun takleh.. His mailbox dah overquota.. Hmm, kalau dia tak penah delete email2 aku tu memang laa ade harapan over quota..

Thats enough..
So, the dont feel good thing is about my frens.. Some of frens who are close to me.. Sometimes aku rasa macam aku yg dah kurang care kat diorang.. SOmetimes pulak aku rasa macam diorang yang tak suka aku.. Hmmm, I miss my frens a lot.. Aku tahu because of my business (ehhh, is the word business comes from busy-ness???) , aku sometimes tak call my frens.. But, really.. I miss them.. I miss Along, I miss Kak Pah, kak ila . I miss Mandy as my buddy kat ofis nie.. aku dah makin jarang borak ngan Mandy.. Keluar makan???? tak penah.. ntahla.. We are supposed to be a great team. Semalam ajak Mandy makan, dia taknak.. Then, aku pun pegila post ofis.. alih2.. kitorang beli nasi tomato.. Tapi mandy taknak makan sesama kat Pantry.. I like her.. Kelakar, with her skema tu.. Tapi mungkin aku nie yang tersangat tak skema and so the hullahoop girl sampaikan dia mesti boring gak ngan perangai aku..
Actually, aku nie although cepat terasa.. tapi aku jugak cepat hilang marah.. Just tegur jek aku.. like, say hi pun aku dah terus ok.. Yeahh, why dont aku start tegur orang dulu kan??? okla.. lepas nie nanti datang jek ofis aku nak try amalkan American style.. say hi..

Kak Ita.. miss her the most.. Shes been a wonderful sister to me.. And someone yang always advice aku all the good things.. Hmm, dah lama aku tak makan lunch ngan dia.. I mean, who else can I call to join me at KLCC tu.. Alamaakk, now my kedit card payment is due.. and takkanlaa another lunch alone kat KLCC tu kots.. Tak BEst aaa..
Hmm, and takkanlaa because of a guy.. Ntahla.. taktau where it went wrong..
Aku percayakan dia.. both, her and him.. I trust both of them, to the part aku tak penah syak ape-ape pun.. Tapi kenapa orang takleh nak percayakan aku..



No comments: