A C 0 L O R f u L WeDNesDay
Dari ape yang aku peratikan, hari rabu selalunya hari yang sangat sibuk.. Mungkin because its in the middle of the week. So, its a peak.. Pattern yang aku perasan ialah, kalau hari rabu.. jalan mesti jem. Parking kat ofis mesti penuh sampaikan people have to double park. Lepas tu, ramai sangat orang bergerak ke sana kesini.. Stesen LRT penuh sesak.. food court penuh dengan orang-orang yang tak dikenali. Kat JRC nie pun, nampakla some familiar and many unfamiliar faces.. hehehe, macam yang aku cakap kat Laila tadi.. punyala ramai hensem hunks yang terserempak.. siap jem masa nak ambik makanan.. Tapi, no one seems to notice me.. kekekekeke.. Hmm, Laila nye jawapan: Kita kena lebih approachable.. Yelah tu.. Takpelah, ape-ape tu.. its a beautiful sight.. Segar sikit mata dan minda...
HAaa.. Pagi tadi, right after jump in my comfortable chair nie ( I restart the PC, log in and give it times to scan virus while I go to toilet <-- my ofis routine), open the hotmail... a litle more disappointed then yesterday due to no email from pakcik (he is so bz lately as he claims.. yeahh, I think so too.. But, he still calls luckily)... So, I browsed in my old folders.. Ade satu folder nie.. Love Hurts.. where I keep all the email-email yang penah buat aku kecewa satu masa dulu.. Then, I saw a name.. yang even I knew him for only a while, but left me a big mark.. a scar.. permanent scar.. a history, bad history.. A lesson..
guess what.. Mr Duffy if u still recall, msg aku.. hahahaha.. siap borak lagi.. Aku cam biasa, a nice person. Tapi ntahlah, one thing different bila borak ngan Duffy.. Hes a very cold and susah nak dekat dia.. I mean, i think hes not cold inside.. Tapi ntah.. macam tak mesra.. Well, takkanlaa dia still ingat aku masih mengharap kots.. duhhhhhh...
Aku pulak, hmm.. saje jek nak buat dia perasan.. kekekek.. Time for a little revenge.. Hmm, jahat gak aku nie yek.. Nway, ape laaa yang membuatkan dia teringat kat aku.. hehehe.. let me refresh my memory.. 19 February 2002... That was when I met him and the KFC incident. Well, actually I am not that all bad.. I dont mind befren with him..
Kengkadang aku kesian pulak tengok orang-orang yang seem lonely nie.. Aku pun lonely.. kekekeke.. Kengkadang aku nak jek ajak orang-orang yang boring nie borak ngan aku.. macam-macam cerita boleh.. Well, nway.. I hope Semoga Duffy tak semendung and sesuram cuaca kat Kuantan tu..
No comments:
Post a Comment