Monday, June 5, 2006

Long lost brother

Baru cakap-cakap pasal keluarga kami di Kerala, tetiba malam tu, adik lelaki aku SMS. Adik lelaki di Kerala, Moideen. Aku tak penah nampak dia, tak penah tengok gambar pun. Tetiba aku jadi rindu sangat pada keluarga yang aku tak pernah jumpa. Walau macamana buruk dan teruk pun diroang, diorang keluarga aku. He is my brother. The only brother I have on the other family. He must look alike father so much. He is getting married soon. He said, my BIL, Siddik warned him not to contact me, hmm.. I wonder why. I know my late father had quite a property over there, farms, paddy field and rented houses. But, father had only 1 son out of 5 daughters. I hope they are well, juz like us here. U know, darah daging, di cubit peha kiri, peha kanan terasa. Walaupun, tak pernah bertemu, walaupun jarang berhubung, tapi ikatan tetap kuat.

I pray I will meet him and the rest of them one day.

1 comment:

roserose*MrsYusof* said...

mesti adik Nic handsome n cute macam Nic gak!