Sick and tired
Rasa sakit badan, sakit belakang, sakit kaki coz jln pakai high heel tadi.. Sanggup suffer sbb nak bergaya?? takdelaa.. tp sbb jalan jauh sgt nak beli sthg. Sakit mata coz dok mengadap nombor, kali nie... nombor yang merupakan duit.. tengah prepare budget utk unit. Sakit jari jemari coz dok menekan kibod.. sakit kepala, semalam stuck dlm jem.. and aircond bus yg sgtlaa kuat even aku dah tutup tempat aircond tu masih terasa.. sakit otak coz server ofis nie kena virus lagi and the network been ups and downs since last week. Pepagi jek mesti takleh masuk and time kita nak claim TnT nielaa takleh masuk network.. hmm, whattudu.. And sakit hati mengenangkan sikap seseorang tu yg tak penah puas hati ke apa ntah aku pun taktau.. Sakit hati sebenarnya.. deep down kat dlm nie tuhan saja yang tahu betapa geramnya. Sudahlaa cukuplaa tu. Aku sendiri pun dah malas nak mengingatkan peristiwa lalu.. Mals dah nak ungkit-ungkit lagi pasal tu. Kadang-kadang aku tak faham kenapa org bleh berbangga sangat dengan kebaikan diri dia. Macamana dia bleh yakin sgt dengan pandangan org lain yg belum tentu betul. Hmm, ntahlaa malas aku nak ckp panjang-panjang. Tp aku paling geli bila dia bleh bangga ngan dirinya yg digilai ramai.. hello, i mean.. klu kita nie ramai peminat do we have to tell the whole world kita ramai peminat??? lantaklaaa ko labu.. well, if u read this. Nasiblaa jgn nak marah sangat.. and jgn nak sangka bukan-bukan yg u are not sure the truth. Jgn suka buat presumptions. Bagi aku, aku tak kisah.. aku tak anggap sesapa musuh.. And aku try menerima ngan hati terbuka.. but juz wanna tell u onething, "Ive thrown away all ur books the way I threw u out of my life... And i never do regret...
Minggu depan akan ke Cherating.. Stesen Kabel Dasar Laut (SKDL) and Stesen Satelit Beserah.. Tp mgkn ada can nak online since bos akan bagi laptop dia utk aku guna.. yehaaaa.. But, whilst I am not online... I will enjoy myself.. Gonna meet Mickey down there.. hihhiih.. insyaAllah.. big surprise.. Nak suh dia belanja sifut (seafood)..
Love hurts, Love scars, Love wounds
Any heart not tough or strong enough
To take a lot of pain, take a lot of pain
Love is like a cloud, it holds a lot of rain
Love hurts,
I'm young, I know, But even so
I know a thing or two - I learned from you
I really learned a lot, really learned a lot
Love is like a flame It burns you when it's hot
Love hurts
P/s.. dok tunggu blogger loading... i wrote this in notepad.. Errkk.. look like the network is down again.. Terukkkkkkkkkk betul! sign off: 6.49pm Thurs, 14/8/03
No comments:
Post a Comment