Wednesday, March 12, 2003



I shall not live in Vain

Ok, dah pegi dah klinik tadi. peuwww, i took 5 days after getting ill to go to klinik . Biasalah, malas plus aku paling tak suka gie jumpa doktor. Tapi tadi dah pegi dah, and the doc gave me the urine antiseptic, whaddahek is taht I dont care, just hope that it will reduce my toilet visit. Penat aaaa. Minggu nie minggu terakhir kelas. Nak cakap lega, mungkin okla coz aku dah takyag nak tengok bebudak tu.. and bolehla relax sket. Tapi, rasanya mesti boring sket coz I have plenty of time after work and in the weekend. Plus takde can nak bagi alasan sibuk kat orang, plus.. alaaa takleh aaa nak enjoy shopping coz tak dpt paycek lagi dah. And kalau next semester aku masih mengajar, meaning.. hehehehe.. my life stucks at somewhere. Oh ye, nway next week doc suh aku buat blood check kots for glucose level. Errghh, takut aaa.. taknak aaa. Tapi tak kot rasanya, aku pun just to be sure coz the last time I have my glucose level checked was during med check to enter work.

ok.. on the other side.. hmm, nothing much these days. Just stuck in front of PC most of the time. Ok I confess, been chatting with pakcik so tramendously lately. Hmm, ntahla.. aku pun taktau apsal dia suka sangat memsg aku. And aku suka sebenarnya. Sukaaaa sangat.. Tapi dalam hati jek.. Errgh, kalau ikutkan memang nak meletup rasa marah, rindu, bla bla bla.. Tapi dok control buat taktau. Ya Allah, berilah kekuatan pada hambaMu ini. Am I doing the right thing? SuxXxxx Big Time!!

No comments: