I looked back on my past
I remembered the years I cried
The jokes I laughed at
The Things that I missed and lost
But, one thing that I never forget
The day you became my friend
Aku hanya mampu doakan agar Allah sentiasa merahmati sahabatku ini. Semoga Allah sentiasa memberi petunjuk kepadanya.
Taktau nak cakap macamana, nak tolong pun aku tak mampu. Takde nasihat atau apa-apa kata pedoman yang boleh takes away her pain. I just pray for her from far.
To Die Today stail Aussie.
Hari nie ok dah. Sampai ofis awal. From now on, look like aku kena bangun awal and drive off at 6.45am balik. Sebelum nie aku dok kuar kul 7.45am and sampai ofis lambat selambat-lambatnya. Tapi now, aku terpaksa drop adik kat Giant.
My weekend plan is going great. Hopefully kali nie jadilah. Sebab dah lama sangat tertunda. Kali nie betul-betul nak ambik masa untuk relax though gonna be a bit weird with Cik Din. Hmm, just know him thru kak ila and met him once. Tapi ok laa kots rasanya. Mana tau.. bla bla bla bla.. ehem ehem ehem. Haa, memang akan jadi the best getaway laa jawabnya. Tapi terpaksa ambik bas sebab both of us are very very the sengkek at the moment. Aku pun terpaksa keluarkan saving. Nak drive pun macam tak berbaloi. Hmm, do I need a swimsuit. kehkehkeh.. Tapi tak best laa kan, I really miss the old day masa travelling kat US. Drive jejauh cross the interstate Hwy. Selalunya waktu malam, ditemani Freightliner yang besar bagak dan kalau
Has our conscience shown?
Has the sweet breeze blown?
Has all the kindness gone?
Hope still lingers on.
I drink myself of newfound pity
Sitting alone in New York City
And I don't know why.
No comments:
Post a Comment