Sunday, September 15, 2002

Hari MaLaySia


16 September 2002
Untuk sesapa yang lupa, remind that today is a day when nama Malaya ditukar kepada Malaysia. It happened in 1963.

Hmm.. hari nie, macam usual Monday.. Very slow and very quite.
Pepagi masuk ofis jek, perut meragam.. taktaula apsal. PAgi tadi kul 5 aku terjaga. Salah makan kots. Ape yang aku makan pun semalam. Lauk kenduri rumah Wak SAm, lauk kenduri malam.. nasi hujan panas. Tu jek.
Tapi dah few times, hari isnin jek perut aku buat hal.

Then, masuk ofis punya laa slow. Email Keje pun takde yang penting.. pastu, bebudak dok msg.. hehehe, nasib baik ade YM nie. takdela boring sangat. Well, chat is in progress with Toad and Niza currently.

Alaa.. ape pulak yang aku nak cerita tadi.. lupa.
hmm, takpela. sambung later..
Well, I am gonna be away again.. for 4 days. Due to a course at TTC, Jln Semarak. Hmm, I must say that this year is quiet. No outstation so far. Very few projects. Well, the routine work is piling up but I need some escape.. but.. FREE. hehehe..

ala.. Nida ajak makan dah..




No comments: