SLeePy HeaD
Ngantuknya drive pagi tadi. Sampaikan aku sempat terlelap masa jem kat Sunway nak keluar ke Fed Highway. Bahaya Gilos <-- uikk word laila nie dah melekat pulak ngan aku.
Aku pun taktau apsal, but at times I got sleepy while driving. I can feel yg aku drive pun tak betul. lelong-lelong.. Memula ingatkan nak stop kat Esso KESAS tu and grab Nescafe, tapi disebabkan keta belah kiri aku tak bagi can untuk aku turn left.. AKu pun malas laa and berlagak macho that I can drive to reach the office. Tapi seksanyaa rasa nak tahan ngantuk tu..LEpas nie aku tekad, kalau aku ngantuk lagi.. aku nak berenti tepi jalan and tidur jap.. hhehehe.. kat KESASlaa.. takkan kat Fed Hwy tu aku nak buat camtu.. sure kena honk! honk! honk! .
Had a small chat with Mickey last nite. Yeahh, I think hes really BZ rite now. Nway, I love to keep our sis-bro relationship camnie, because he'ld show his appreciation and affection towards me more. Kalau tak, mulalah buat taktau and kite pulak yang tertanya-tanya dia.
Why the why??? Guys are always like this.. Eager when they try to catch, and slow down or even silence when things in their possesion. {I intentionally didnt put it in simple sentence.}
Thats all for the morning news.
No comments:
Post a Comment